Kaip pateikti skundą eavalyne.lt?

Neseniai įsigytuose batuose atsirado defektas, todėl norite pateikti skundą? Suprantame Jus ir, žinoma, suteikiame Jums tokią galimybę. Skaitykite toliau ir sužinokite, kaip pateikti skundą internetinėje parduotuvėje eavalyne.lt.

Straipsnyje rasite tikslias instrukcijas, kaip elgtis kiekviename žingsnyje ir atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus.

Prieš pateikdami skundą, būtinai įvertinkite produkto būklę ir įsitikinkite, kad defektai atsirado ne dėl netinkamo naudojimo ar priežiūros. Tai yra labai svarbu! Turime būti 100% tikri, kad pažeidimai atsirado dėl gamintojo kaltės, priešingu atveju skundas gali būti atmestas.

Internetinėje parduotuvėje eavalyne.lt prekiaujame tik originaliais produktais. Kiekvienam mūsų parduotuvėje įsigytam produktui suteikiama 2 metų garantija.

Pasiruošę? Tuomet pradėkime! Siekiant pateikti skundą internetu, Jums reikės:

  • Užsakymo numerio rasite jį Kliento paskyroje skirtuke „Užsakymai“ arba užsakymą patvirtinančiame el. laiške;

  • Banko sąskaitos numerio – nurodykite IBAN banko sąskaitos numerį LT00 0000 0000 0000 0000;
  • Vienos viso produkto nuotraukos ir ne daugiau kaip 2 defekto nuotraukų – įsitikinkite, kad nuotraukos yra raiškios ir jose matosi visas produktas bei defektai.

Norėdami pateikti skundą, užpildykite internetinę skundo formą, kurią rasite ČIA. Įsitikinkite, kad formoje pateikti duomenys yra teisingi. Tai leis mums greičiau išnagrinėti Jūsų skundą.

Moteris, dėvinti dryžuotus marškinius ir džinsus, skaito dokumentą
Kiekvienam mūsų parduotuvėje įsigytam produktui taikoma 2 metų garantija.

Norėdami pateikti skundą, atsiųskite mums sugadintą laikrodį ir užpildytą skundo formą. Atsakysime į Jūsų skundą per 14 dienų nuo produkto gavimo.

Siekiant pateikti skundą, Jums reikės:

  • Užsakymo numerio – rasite jį Kliento paskyroje skirtuke „Užsakymai“ arba užsakymą patvirtinančiame el. laiške;
  • Banko sąskaitos numerio – nurodykite IBAN banko sąskaitos numerį LT00 0000 0000 0000 0000;
  • Garantinio dokumento, jei gavote jį su laikrodžiu;
  • Popierinės Skundo formos – ją rasite ČIA.

Skundo dėl laikrodžio pateikimas žingsnis po žingsnio:

1. Atsispausdinkite ir užpildykite skundo formą. Užpildykite visus privalomus laukus. Įsitikinkite, kad pateikti duomenys yra teisingi. Tai leis mums greičiau išnagrinėti Jūsų skundą.

2. Paruoškite siuntą:

a. Įdėkite į dėžę saugiai supakuotą laikrodį, užpildytą skundo formą ir garantinį dokumentą, jei gavote tokį su laikrodžiu.

b. Užklijuokite siuntą ir užrašykite ant jos žodį „SKUNDAS“.

Dėmesio: siuntą supakuokite tokiu būdu, kad ji būtų apsaugota nuo galimų pažeidimų gabenimo metu.

Turite keletą galimybių, todėl pereikime prie kito žingsnio:

  1. Išsiųskite siuntą nemokamai per DPD Pickup paštomatus
  • Užrašykite ant siuntos žodį „SKUNDAS”.
  • Užklijuokite siuntos lipduką ir su paruošta siunta vykite prie Jums patogiausio DPD paštomato, išsiųskite ją. Artimiausią DPD paštomatą rasite ČIA.
  • Dėmėsio: įsitikinkite, kad pašalinote nuo dėžės visus senus lipdukus.
  1. Jeigu prekes norėsite grąžinti kitu Jums patogiu būdu, tai turėsite atlikti savomis lėšomis. Tokiu atveju siuntą siųskite šiuo adresu:
  • eavalyne.lt/MODIVO S.A. (DPD Lietuva), Terminalo g. 7, LT-54469, Biruliškių km., Kauno raj., Lietuva

Daugiau informacijos rasite mūsų svetainėje https://eavalyne.lt/b/garantijos

Koks yra garantijos laikotarpis?

Kiekvienam mūsų internetinėje parduotuvėje įsigytam produktui taikoma 2 metų garantija. Šis principas galioja visam parduotuvės asortimentui, įskaitant ir akcijos metu įsigytus produktus.

Ar pakeitus produktą nauju, garantinis laikotarpis pratęsiamas dar 2 metais?

Taip, pakeitus produktą nauju, pratęsiamas produkto garantijos laikotarpis.

Kodėl parduotuvė grąžino man pinigus, nors prašiau pataisyti produktą arba pakeisti jį nauju?

Jei produkto defektas buvo reikšmingas ir nepašalinamas, o mes neturėjome kito tokio pat modelio ir dydžio, tuomet tokiais atvejais yra grąžinami pinigai.

Daugiau klausimų ir atsakymų rasite ČIA.

Jus gali sudominti: Kaip atlikti grąžinimą eavalyne.lt? >>>

Stengiamės nuolat atnaujinti mūsų turinį. Tačiau spartus vystymasis ir noras pritaikyti standartus prie vartotojų poreikių kartais mus aplenkia. Todėl, jei norite nuolat sekti informaciją apie pristatymo būdus, fizinių parduotuvių vietas ar siuntimo kainas, kviečiame apsilankyti mūsų Pagalbos centre.

Originalus straipsnis buvo išverstas ir pritaikytas eavalyne.lt tinklaraščio reikmėms.
Sekite mus ir gaukite informaciją apie mados tendencijas bei įkvepiančias naujienas!Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį

Siekdami teikti aukščiausio lygio paslaugas, savo svetainėje naudojame slapukus ir panašias technologijas. Jie padeda užtikrinti tinkamą svetainės veikimą, saugumą ir pagrindinių jos funkcijų įgyvendinimą. Daugiau informacijos

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close